Mister Barish logo
Mister Barish logo

Alle artikelen

Abonnement(en)

Wat is mijn voordeel bij het nemen van een abonnement?

We belonen je met een vaste hoge korting. Hoe meer zakken koffiebonen per levering, hoe groter je korting:

Kan ik eenmalig iets toevoegen aan de levering van mijn abonnement?

Ja, dat kan zeker. Ga hiervoor naar de beheeromgeving. Op deze manier kan je bijvoorbeeld onderhoudsproducten tussentijds toevoegen. Deze worden dan eenmalig meegeleverd met de eerstvolgend levering van je abonnement. De eenmalige producten worden in

Kan ik mijn abonnement wijzigen, pauzeren of opzeggen?

Je kan te allen tijde je abonnement wijzigen of opzeggen, en dat volledig gratis. Ga hiervoor naar de beheersomgeving van je abonnement. 1. Ga rechts boven naar "login" om in je account in te loggen.2. Vul je email adres in en klik op "Doorgaan"3. Je

Kan ik mijn abonnement zelf beheren / aanpassen?

Ja! We hebben hier een hele beheeromgeving voor opgezet. In deze omgeving kan je zelf het volgende regelen:. - je kan eenmalig bijvoorbeeld onderhoudsproducten toevoegen- het abonnement pauzeren of stopzetten- het abonnement wijzigen: het uitbreiden,

Waar kan ik mijn abonnement beheren?

1. Ga rechts boven naar "login" om in je account in te loggen.2. Vul je email adres in en klik op "Doorgaan"3. Je ontvangt een email met een code, vul deze code in en klik op "Doorgaan"4. Ga nu terug naar de home page van de Mister Barish website. 5.

Is mijn koffie voldoende lang houdbaar?

Mister Barish koffie wordt wekelijks vers gebrand. Hij wordt verpakt in een speciale verpakking met een ventiel zodat de lucht uit de zak kan, maar er geen zuurstof bij de koffiebonen zelf kan. Zo blijven onze bonen tot 12 weken na de branding optima

Kan ik andere producten dan koffie toevoegen?

Je kan zonder problemen op al dan niet regelmatige tijdstippen ook onderhoudsproducten toevoegen aan je abonnement. Dit doe je via de beheeromgeving van je abonnement. Zie hiervoor bij het beheren van je abonnement. Zo kan je steeds profiteren van de

Kan ik een abonnement nemen op het werk?

Natuurlijk. Beschik je over een eigen koffiemachine op kantoor en wil je ook daar blijven genieten van de heerlijke smaak van Mister Barish, dan kan je ook hier profiteren van de voordelen van ons abonnement!

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

Wanneer je je koffie en de regelmaat van je bezorgingen hebt gekozen, kan je afrekenen door gebruik te maken van een kredietkaart. Wij aanvaarden hiervoor de meest courante kredietkaarten. Andere betaalmethoden zijn voorlopig nog niet mogelijk.

Kan ik Rewards punten sparen met mijn abonnement?

Onze Roasts & Rewards bestaan enkel voor koffie die buiten het abonnement om worden gekocht. Maar niet getreurd: het voordeel dat je ontvangt via het nemen van een koffie-abonnement is sowieso al groter dan via ons Rewards-spaarprogramma.

Kan ik mijn Rewards gebruiken voor mijn abonnement?

Onze Roasts & Rewards gelden enkel op eenmalige bestellingen van koffie en kan je dus niet gebruiken om een langdurig abonnement te kopen. Gelukkig bespaar je dankzij je koffie-abonnement al heel wat!

Kan ik ook zakelijk een koffie abonnement nemen?

Ja absoluut! Heel slim want gegarandeerd altijd vers gebrande koffiebonen in huis. Een zakelijk koffie abonnement kan je afsluiten via de deze link of neem contact met de klantenservice voor een voorstel op maat.

Kan ik een koffie met koffiemachine abonnement afsluiten?

Ja maar enkele als bedrijf. Je kan de aanvraag doen via deze link. Of neem contact op met onze klantenservice dan zal een collega met je contact opnemen.

Mijn abonnement korting wordt niet of niet meer verrekend?

Dat is gek en helemaal niet de bedoeling. Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice ajb.