Mister Barish logo
Mister Barish logo

Alle artikelen

Garantie

Heb ik bij Mister Barish garantie op mijn gekochte producten?

Op de meeste producten is de wettelijke garantie van toepassing. Maar het verschilt per productgroep. Je hebt bij Mister Barish in hoofdlijnen 2 productgroepen:Verbruiksartikelen (zoals koffie, thee)Tools (zoals koffiemachines, koffiezetapparaten, ..

Hoe maak ik aanspraak op de garantie van mijn product?

Als je nog garantie hebt, neem contact op met onze klantenservice. Heel vaak kunnen we per email of telefoon het probleem oplossen. Lukt dat niet dan wordt de fabrikant zelf ingeschakeld. Om snel en effectief het probleem op te lossen heb je rechtsre

Hoe lang duurt de reparatie van mijn product?

De reparatie verschilt in de meeste gevallen, maar duurt in de regel niet langer dan 4 weken. De gemiddelde doorlooptijd is tussen de 5 en 10 werkdagen. Tijdens vakantieperiodes, zoals Kerst, kan dit onverhoopt nog wel eens uitlopen.

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

Het garantiebewijs is het aankoopbewijs of de factuur van je bestelling. Zorg dus dat je die in ieder geval gedurende de garantieperiode bewaart digitaal of op papier.