Mister Barish logo
Mister Barish logo

Alle artikelen

Bestelling(en)

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je de bestelprocedure helemaal hebt doorlopen (d.w.z. dat ook de betaling afgerond moet zijn), wordt je bestelling direct doorverwerkt op onze logistieke afdeling. Een product toevoegen of verwijderen is op dat moment

Ik heb een foutief afleveradres ingevuld. Wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice.Bij voorkeur bellen:Telefoon voor Nederland: +31 20 808 62 61Telefoon België: +32 3 555 70 50Dan zijn er 3 mogelijkheden:a. Je pakketje ligt nog bij ons en wij veranderen het adres: Niets aan de hand.b.

Kan ik een product aan m'n bestelling toevoegen?

Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je de bestelprocedure helemaal hebt doorlopen (d.w.z. dat ook de betaling afgerond moet zijn), wordt je bestelling direct doorverwerkt op onze logistieke afdeling. Een product toevoegen of verwijderen is op dat moment

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als het artikel op voorraad is dan ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Je wordt op de hoogte gehouden. Als je de bestelling plaats voor 18u, dan wordt doorgaans het pakket de volgende dag geleverd met uitzondering als je de bestelling

Ik had de bestelling aan Mister Barish rechtstreeks betaald in plaats van aan Klarna.

Als je bij het plaatsen van de bestelling hebt aangegeven met Klarna te betalen dan moet de betaling ook aan Klarna gebeuren. Als je de betaling toch rechtstreeks aan Mister Barish hebt gedaan dan is het advies om toch ook aan Klarna te betalen. Stuu

Ik heb de bestelling 2 keer betaald.

Oh dat is balen maar komt helemaal goed!. Stuur ons een email naar [email protected] of stuur een bericht via het contact formulier met als onderwerp dubbele betaling. We geven het dan door aan de collega's van de administratie. Het bedrag wordt