Mister Barish logo
Mister Barish logo

Alle artikelen

Hoe kan ik mijn product omruilen?Bijgewerkt 3 months ago

Dit proces bestaat uit 2 stappen:

1. Een of meerdere producten retourneren.
2. Je nieuwe, gewenste producten bestellen.

Stap 1:

Ten eerste kun je dit retourformulier invullen. Deze voeg je vervolgens met het product en eventueel een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos. Indien je de doos waarin het product is bezorgd en bijgaand beschermmateriaal hebt weggegooid, dien je zelf een vervangende doos en beschermingsmateriaal te vinden. De doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product stuur je goed verpakt op naar:

MISTER BARISH NEDERLAND B.V.
t.a.v. klantenservice – retour (Bestelnummer)
Nijverheidstraat 14-A
2984 AH Ridderkerk
Nederland

Mister Barish kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Mister Barish aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Zodra we je product hebben ontvangen en gecontroleerd, maken we een creditnota en krijg je je geld terug.

Stap 2:

De laatste stap is simpelweg het bestellen van het nieuwe, gewenste product. Kom je met deze bestelling niet boven de €75,- uit? Neem dan vóórdat je bestelt even contact op met onze klantenservice via

Telefoon voor Nederland: +31 20 808 62 61
Telefoon België: +32 3 555 70 50

of [email protected] (Je kunt ons bereiken op werkdagen van 9:30 tot 17:00). We zullen je een kortingscode geven zodat je geen verzendkosten voor je nieuwe product hoeft te betalen. Op het moment dat wij het nieuwe product versturen, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee